بهترین غلطک های مو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 10 مهر 1399
بازدید : 152
نویسنده : alirezajk

تا به حال رویای داشتن فرهای زیبا و بزرگ را دیده اید؟ یا حتی به سادگی برخی از بافت ها را به موهای صاف پوکر اضافه کنید؟ غلطک های گرم مو می توانند به شما در دستیابی به این ظاهر و بسیاری موارد دیگر کمک کنند. غلطک های گرم (یا به اصطلاح "موهای خشک" ، که به آنها بعضی مواقع گفته می شود) می توانند به شما در تکمیل سبک های موج دار یا موج دار کمک کنند ، می توانند فرها و بافت را به موهای صاف اضافه کنند ، یا می توانند موهای فرفری و غیرقابل کنترل باشند.

ما در ماموریت خود ده ها غلتک موی گرم را بررسی کردیم تا بهترین ها را شناسایی کنیم. ما طیف گسترده ای از ویژگی ها را در نظر گرفتیم ، از جمله مواد غلتکی ، سرعت گرمایش ، اثربخشی کلی ، قیمت و میانگین بررسی مشتری.

غلتک های گرم و چند منظوره برتر PickConair
غلتک های گرم چند سایز کوچک Conair
می توانید به این غلتک های گرم و سبک اعتماد کنید
19.99 دلار
خرید در آمازون
پس از بررسی های فراوان ، ما غلتک های گرم چند منظوره Conair را به عنوان غلطک های موی گرم مورد علاقه خود انتخاب کردیم. آنها برای هر نوع مو یا طول مناسب هستند و به شما کمک می کنند فرهای زیبایی داشته باشید. این غلتک های گرم یک گزینه فوق العاده محبوب و مورد توجه هستند.

در این مقاله

5 غلتک موی داغ با بالاترین امتیاز
برترین انتخاب ما: غلتک های گرم و چند منظوره جمع و جور
نایب قهرمان ما: Caruso حرفه ای بخار مو
انتخاب بودجه ما: Remington Compact Ceramic Worldwide Voltage Setter Hair
بهترین غلتک داغ مسافرتی: BaBylissPRO نانو تیتانیوم غلتک 10 قطعه سفر مو
بهترین میله های مو: Conair Hot Sticks مدل مو
چه کسی باید غلطک موی گرم بخرد؟
ویژگی های مهمی که باید در نظر بگیرید
سوالات متداول
سایر غلطک های داغ مو که بررسی کردیم
غلطک موی سرامیکی داغ
غلطک موی گرم داغ
سفر غلطک موی گرم
غلطک موی گرم دیگر
محصولاتی که ممکن است به آنها علاقه داشته باشید:
5 غلتک موی داغ با بالاترین امتیاز
ویرایشگر امتیاز برند
بهترین غلتک های گرم و چند منظوره جمع و جور کلی 4.0
Runner Up Caruso Professional Steam Hirsetter 4.0
بهترین قیمت خرید رمینگتون کامپکت سرامیکی در سراسر جهان ولتاژ تنظیم کننده مو 3.8
Best Travel Hot Rollers BaBylissPRO Nano Titanium Roller 10 Piece Travel Hairsetter 3.8
بهترین میله های موی چوبی داغ موی کوتاه
4.0
* رتبه بندی ها در زمان انتشار از آمازون است و می تواند تغییر کند

برترین انتخاب ما: غلتک های گرم و چند منظوره جمع و جور
وقتی صحبت از دنیای غلطک های گرم مو می شود ، غلتک های گرم چند منظوره Conair از بهترین محصولات موجود در بازار هستند و به بالای لیست ما رسیده اند. 20 غلتک چند سایز غلتک های بدون پیچ و خم هستند و دارای 6 غلتک بزرگ (1 اینچ) ، 6 متوسط ​​(3/4 اینچ) و 8 غلتک کوچک (1/2 اینچ) هستند ، این مجموعه همه کاره می تواند طیف گسترده ای از موج دار و موج دار را حل کند مدل مو

نوار استارتر روی غلطک ها به موها می چسبد و گیره های استیل ضد زنگ غلتک ها را به خوبی در جای خود نگه می دارد.

ما عاشق استفاده ساده از این غلتک های گرم هستیم. به سادگی پایه را وصل کنید (با غلطک در بالا) و آنها تا دمای مناسب گرم می شوند. سپس فقط باید آنها را در موهایتان بیرون دهید و آنها را بگذارید تا زمانی که قفل های شما به سطح فر موی شما برسد. در حالی که عاشق چگونگی استفاده از غلتک های گرم چند منظوره Conair ساده هستند ، برخی از افراد ترجیح می دهند دو تنظیم حرارت داشته باشند.

قیمت این غلتک های گرم با قیمت 25 دلار کمی بیشتر از برخی از آنها است ، اما اکثریت قریب به اتفاق خریداران از نتایج بدست آمده راضی هستند و بنابراین آن را پول خوبی می دانند.

غلتک های گرم چند منظوره Conair ویژگی های اصلی:

دارای 20 غلتک چند اندازه
آماده استفاده و سریع
همراه با مورد ذخیره سازی / سفر
نایب قهرمان ما: Caruso حرفه ای بخار مو
Runner UpCaruso حرفه ای بخار مو
Caruso حرفه ای بخار مو
این مجموعه غلتک گرم همه کاره شامل طیف گسترده ای از اندازه غلتک است
27.25 دلار
خرید در آمازون
اگر اغلب سبک های مختلفی را تجربه می کنید و به اندازه غلتک های متنوعی نیاز دارید ، Caruso Professional Steam Hirsetter یک گزینه عالی است. در کل شامل 14 غلتک است. اندازه ها شامل دو ریزه ، سه کوچک ، چهار متوسط ​​، سه بزرگ و دو جامبو و همچنین کلیپ های شانه و راهنمای یک ظاهر طراحی شده است.

این مجموعه به جای گرم کردن ، از بخار استفاده می کند تا غلطک ها را گرم کند که نتایج بسیار خوبی می دهد. در حقیقت ، سه برابر بیشتر از سایر موهای بخار از بخار استفاده می کنید ، این بدان معنی است که غلطک ها سریعتر گرم می شوند و فرهای شما با سرعت بیشتری تنظیم می شوند. در حالی که پایه فقط یک غلتک را در هر بار نگه می دارد ، گرم شدن هر یک فقط 15 ثانیه طول می کشد ، بنابراین تا زمانی که حلقه قبلی را درست کنید ، غلتک بعدی آماده خواهد بود.

Caruso Professional Steam Hirsetter از بخار یونیزه شده برای به دست آوردن نتایج فوق العاده صاف و براق استفاده می کند. همچنین استفاده از آن در کلاه گیسهای مصنوعی و اکستنشن مو بی خطر است. بسته به نوع موهای شما ، ممکن است پنج دقیقه طول بکشد تا غلتک شما فر شود ، و این فرها باید تمام روز طول بکشد ، اگرچه برخی از کاربران می گویند که فرهای آنها بعد از فقط چند ساعت ریخته است.

با چند تنظیم مختلف برای انتخاب ، استفاده از آن به اندازه انتخاب برتر ما آسان نیست ، اما هنوز هم کاملاً بصری است و برای اکثر کاربران مشکلی ایجاد نمی کند. گرچه قیمت آن در حدود 30 دلار است ، اما با توجه به کیفیت آن ، آن را بسیار ارزشمند می دانیم 

فر و این واقعیت که شما 14 غلتک در اندازه های مختلف را شامل می شوید.

ویژگی های کلیدی مو بخار حرفه ای Caruso:

شامل 14 غلتک در اندازه های مختلف
ولتاژ دوتایی برای استفاده در خارج از کشور
مورد ذخیره سازی گنجانده شده است
انتخاب بودجه ما: Remington Compact Ceramic Worldwide Voltage Setter Hair
تنظیم کننده مو ولتاژ سرتاسر جهان با بودجه PickRemington Compact Ceramic
تنظیم کننده موی ولتاژ جهانی سرامیک Remington
اگر نیازی به استفاده همزمان از تعداد زیادی غلتک ندارید ، یک گزینه مقرون به صرفه است
14.96 دلار
خرید در آمازون
چند غلطک ساده و گرم مو با قیمت مناسب می خواهید؟ تنظیم کننده موی ولتاژ رمینگتون کامپکت سرامیک در سراسر جهان انتخاب مناسبی است. کاری را انجام دهید که هدف آنها بدون زنگ و سوت است و هزینه ای کمتر از 15 دلار دارد ، واقعاً نمی توانید اشتباه کنید.

این مجموعه شامل 10 غلتک گرم ، پنج عدد 1 اینچی و پنج عدد 1.35 اینچی و یک واحد گرمایشی است که به صورت موردی دو برابر می شود. تعداد کمتر غلتک ، مجموعه را جمع و جورتر می کند ، که برای کسانی که می خواهند فضا را صرفه جویی کنند ، یک امتیاز است ، اما برای هر کسی که به بیش از 10 غلتک برای رسیدن به مدل موی دلخواه خود ، ایده آل باشد. غلتک ها در 90 ثانیه گرم می شوند ، بنابراین برای شروع کار با یک ظاهر طراحی شده نباید طولانی منتظر بمانید.

با ترکیبی از غلطک های سرامیکی و فن آوری یونی ، موخوره و درخشش کمتری خواهید داشت. هر غلتک با یک کلیپس "J" ثابت می شود ، که غلتک را به طور موثر نگه می دارد ، اما چین خوردگی کمتری نسبت به سایر انواع کلیپس ها ایجاد می کند ، و ظاهر طبیعی تری به فرهای شما می دهد.

تنظیم کننده مو ولتاژ در سراسر جهان Remington Compact Ceramic ویژگی های اصلی:

ولتاژ در سراسر جهان آنها را برای سفر عالی می کند
دو اندازه غلتک
لمس خنک به پایان می رسد
بهترین غلتک داغ مسافرتی: BaBylissPRO نانو تیتانیوم غلتک 10 قطعه سفر مو
بهترین TravelBaBylissPRO نانو تیتانیوم غلتک 10 قطعه سفر مو
BaBylissPRO نانو تیتانیوم غلتک 10 قطعه سفر مو
انتخابی مناسب برای مسافرت و استفاده از مسافرت
39.99 دلار
خرید در آمازون
فقط به این دلیل که برای تعطیلات یا سفرهای کاری به یک مجموعه جمع و جور و غلطک موی گرم نیاز دارید ، به این معنی نیست که شما مو را فدای کیفیت می کنید. BaBylissPRO Nano Titanium Roller 10 Piece Travel Hairsetter از مارکی است که به آن اعتماد دارید و کیفیت استثنایی را بدون توجه به اینکه در کجا هستید ، ارائه می دهد.

کیسه مسافرتی غلتک ها و پایه گرم را در کنار هم نگه می دارد و حتی به گونه ای طراحی شده است که برای روشن کردن آن مجبور نیستید دستگاه را از کیف خود بیرون بیاورید ، که از بسته بندی و بسته بندی خسته کننده جلوگیری می کند. سیستم ولتاژ دوگانه به این معنی است که در کشورهایی که پریز برق 240 ولت تأمین می کند ، به جای 120 ولتی که پریزهای آمریکای شمالی از آن استفاده می شود ، ایمن است.

این مجموعه شامل 10 غلتک گلدان مخملی با هسته تیتانیوم است. با تشکر از جمع شدن ، اینها چسبندگی زیادی دارند ، که به شما کمک می کند تا موهای شما از لغزش خارج نشوند ، حتی اگر لباس های صاف و صافی داشته باشید. هسته های تیتانیوم غلتک ها را به سرعت و به طور مساوی گرم می کنند و به شما موج یا فر می دهند.

با برچسب قیمتی در حدود 40 دلار ، می توانید گزینه های ارزان تری برای سفر پیدا کنید ، اما تعداد کمی نتایج بهتری به شما می دهند.

BaBylissPRO Nano Titanium Roller 10 Piece Travel Hairsetter ویژگی های اصلی:

طراحی کم حجم و سبک
ولتاژ دوتایی
بسته بندی در مورد سفر
بهترین میله های مو: Hot Sticks موهای زائد
بهترین میله های مو Conair Hot Sticks مدل مو
Conair Hot Sticks مدل مو
یک راه حل جایگزین برای ایجاد فر و موج کامل
قیمت در دسترس نیست
خرید در آمازون
با استفاده از میله یا چوب ، به جای غلتک های سنتی ، موهای زائد Conair Hot Sticks Hirsetter روش دیگری برای فر دادن موهای شما فراهم می کند. استفاده از میله های گرم به جای غلتک های معمولی لطافت بیشتری نسبت به موهای شما دارد ، اما ممکن است اجازه ندهید سبک های چشمگیر تری ایجاد کنید.

در این مجموعه 14 عدد هات استیک با دو اندازه مختلف وجود دارد که به شما امکان انتخاب گزینه های مختلف نسبت به اندازه و سبک فر را می دهد. میله های بلند روی اکثر انواع موها از جمله موهای بسیار بلند به خوبی کار می کنند ، اما برخی از افراد با سبک بسیار کوتاه گزارش کرده اند که در گرفتن نتایج مطلوب مشکل دارند.

از آنجا که این چوب ها دارای انتهای بهم پیوسته هستند ، استفاده از آنها بدون نیاز به هر نوع کلیپ برای ثابت نگه داشتن آنها بسیار آسان است. حلقه های انتهایی با لمس خنک به شما کمک می کنند تا هنگام سفت شدن موهای خود از سوزاندن انگشتان خود جلوگیری کنید. این مجموعه با صرف اندکی بیش از 30 دلار ، ارزش معقولی را برای پول فراهم می کند.

ویژگی های اصلی Conair Hot Sticks Hairsetter:

در کمتر از پنج دقیقه آماده استفاده است
همه کاره
سیستم خود قفل ساده
چه کسی باید غلطک موی گرم بخرد؟
بنابراین ، چه کسی باید غلطک موی گرم بخرد و آیا شما واقعاً به برخی از آنها نیاز دارید؟ هرکسی که موهای فر یا موج دار می خواهد ، اما به طور طبیعی آن را ندارد ، می تواند با استفاده از غلطک گرم به سبک دلخواه خود برسد. حتی اگر موهای شما موج دار یا موج دار است اما برای علاقه شما خیلی مضحک است ، غلطک های گرم بدون صبر کردن پول زیادی برای محصولات مویی که اغلب نتیجه ثابتی ندارند ، می توانند به صاف شدن آن کمک کنند.

غلطک موی گرم جایگزین ملایم تری برای فر است که می تواند نتایج ظریف و همچنین فرهای چشمگیر و چشمگیر داشته باشد.

غلتک های گرم و چند منظوره برتر PickConair جمع و جور
غلتک های گرم چند سایز کوچک Conair
می توانید به موارد زیر اعتماد کنید 

غلطک گرم و سبک و مثر
19.99 دلار
خرید در آمازون
ویژگی های مهمی که باید در نظر بگیرید
یک مجموعه غلطک موی گرم باید چند ویژگی مهم داشته باشد. این مواردی است که هنگام انتخاب غلطک گرم باید در نظر گرفت:

اندازه. اندازه غلتک های گرم شما در نتیجه ای که می گیرید تفاوتی ایجاد می کند. غلتک های با قطر بزرگ برای ایجاد موج های شل یا فرهای بزرگ و شل در موهای بلند مناسب هستند. غلتک هایی با قطر کوچک برای ایجاد حلقه های پیچ چوب پنبه ای یا حلقه ای مناسب هستند.
زمان گرم شدن اگر لازم است صبح زود آماده شوید ، هرچه غلطک داغ شما سریعتر گرم شود ، بهتر!
قابل حمل بودن آیا قصد سفر با غلطک گرم خود را دارید؟ اگر می خواهید از غلتک های خود در خارج از کشور استفاده کنید ، نه تنها یک مجموعه جمع و جور همراه با یک کیس می خواهید ، بلکه برای داشتن ولتاژ دوگانه نیز به آن نیاز خواهید داشت.
مواد برخی از پیشرفته ترین مواد ارزش پول اضافی را دارند و فقط حقه های بازاریابی نیستند. گزینه های نانو تیتانیوم برای جلوگیری از آسیب دیدن مو ، از گرمای مادون قرمز استفاده می کنند و فرهای شما را آنقدر خوب تنظیم می کنند که دیگر نیازی به استفاده از اسپری مو ندارید. غلتک های گرم سرامیکی به شما استثنائی لطیف و براق می دهد.
تعداد غلطک تعداد غلتک های مورد نیاز شما به ضخامت مو و نوع سبکی که می خواهید بدست آورید بستگی دارد. اطمینان حاصل کنید که مجموعه انتخابی شما غلتک متناسب با نیازهای شما را شامل می شود.
تنظیمات گرما تنظیم حرارت برخی از غلطک های گرم پایین است که برای موهای آسیب دیده یا ریز مناسب است.
سوالات متداول
غلطک های گرم مو چیست و چگونه کار می کنند؟

غلطک موی گرم ابزار زیبایی است که برای قرار دادن مو یا مو در موهای شما طراحی شده است. آنها با یک پایه گرم می شوند که هسته هر غلتک را گرم می کند. شما موهای خود را به دور غلتک می چرخانید ، از پایین شروع می کنید و روی آن را بالا می برید ، و آنها را در جای خود ثابت می کنید. گرمای غلتکی موهای شما را به حالت فر می اندازد ، به طوری که هنگام باز کردن موها ، فرها تا 24 ساعت در جای خود باقی می مانند.

آیا می توانید از غلطک گرم روی موهای خیس استفاده کنید؟

خیر ، همیشه باید از موهای کاملاً خشک هنگام استفاده از غلطک گرم استفاده کنید. موهای خیس حلقه ای را نگه نمی دارد.

چه مدت غلطک گرم را در موهای خود می گذارید؟

غلتک های گرم را باید در موهای خود بگذارید تا کاملاً سرد شوند ، که معمولاً حدود 20 دقیقه طول می کشد. با این وجود می توانید برخی غلطک های گرم را پیدا کنید که با سرعت بیشتری فر می شوند ، گاهی اوقات در کمتر از 5 دقیقه است.

آیا غلطک های گرم به موهای من آسیب می رسانند؟

اگرچه انواع مدل های حرارتی می توانند به موهای شما آسیب برسانند ، اما غلطک های گرم نسبت به موهای فر نرم تر هستند. این به این دلیل است که آنها گرمای کمتری را در مدت زمان طولانی تری استفاده می کنند ، نه اینکه موهای شما را با حرارت بسیار سریع حلقه کنید. این بدان معنا نیست که غلطک گرم برای موهای شما مفید است ، بنابراین توصیه نمی کنیم از آنها روزانه استفاده کنید.

سایر غلطک های داغ مو که بررسی کردیم
غلتک های گرم و چند منظوره برتر PickConair
غلتک های گرم چند سایز کوچک Conair
می توانید به این غلتک های گرم و سبک اعتماد کنید
19.99 دلار
خرید در آمازون
ما 20 غلتک موی گرم دیگر را بررسی کردیم. حتی اگر آنها در لیست 5 بهترین غلتک گرم ما قرار نگرفتند ، آنها از بین بقیه بهترین هستند و هر کدام هنوز هم گزینه خوبی برای دستیابی به موج و موج زرق و برق دار هستند. اطلاعاتی که برای مقایسه هر یک از آنها نیاز به لیست دارید.

غلطک موی سرامیکی داغ
غلطک موی گرم داغ
سفر غلطک موی گرم
غلطک موی گرم دیگر

غلطک موی سرامیکی داغ
بیگودی موی سرامیکی حرارتی فوری Conair Pro

بیگودی موی سرامیکی حرارتی فوری Conair Pro

این مجموعه با شش غلتک تزریق شده سرامیکی بزرگ و جامبو ، برای ایجاد فرهای بزرگ و شل و موج هایی که در طول روز صاف و براق می مانند ایده آل است.

ویژگی های کلیدی:

سه دقیقه زمان گرم شدن
همراه با گیره های فلزی و گیره های پروانه ای
فناوری یونی
هزینه: 45 دلار

Infiniti Pro by Conair Instant Heat 20 غلتک سرخ شده سرامیکی

Infiniti Pro by Conair Instant Heat 20 غلتک سربسته سرامیکی

این غلتک ها با داشتن هسته سرامیکی و گلدان های خارج از گل ، نتایج بسیار خوبی می دهند در حالی که موهای صافی را که غلطک های دیگر از آن خارج می شوند ، خرید خوبی می کنند.

ویژگی های کلیدی:

20 غلتک در چهار اندازه
در 85 ثانیه گرم می شود
همراه با درمان روغن آرگان جایزه
هزینه: 35 دلار

ست غلتکی Jilbere Ceramic 20

ست غلتکی Jilbere Ceramic 20

این غلتک های گران قیمت گران قیمت دارای برچسب گران قیمت هستند ، اما در صورت مراقبت ، نتایج باورنکردنی به بار می آورند و سالها دوام می آورند.

ویژگی های کلیدی:

همراه با گیره های فلزی و گیره های پروانه ای
گرمای مادون قرمز هسته هسته سرامیک موخوره را از بین می برد
20 غلتک در اندازه های مختلف گنجانده شده است
هزینه: 100 دلار

غلطک موی کلیپ حرارتی Remington H9000 Pearl Ceramic

غلطک موی کلیپ حرارتی Remington H9000 Pearl Ceramic

فناوری سرامیک مروارید موها را صاف می کند ، از بین می رود و موها را از بین می برد و درخشندگی آنها را افزایش می دهد ، در حالی که گلدان های مخملی جمع شده به موهای شما چسبندگی بهتری دارند.

ویژگی های کلیدی:

زمان گرم شدن 90 ثانیه
شامل 20 غلتک: 8 عدد متوسط ​​و 12 عدد بزرگ
فرها در عرض پنج دقیقه تنظیم می شوند
هزینه: 45 دلار

ریمینگ مو سرامیکی Thermaluxe Remington Pro Series

ریمینگ مو سرامیکی Thermaluxe Remington Pro Series

20 غلطک Thermaluxe با روکش سرامیک به حداقل رساندن آسیب مو و جلوگیری از موخوره کمک می کند ، 

در حالی که روند پیچش یا حلقه زنی را سریع و آسان می کنید.

ویژگی های کلیدی:

20 غلتک گرم و 20 کلیپ پروانه گنجانده شده است
طراحی عمودی صرفه جویی در فضا
در 90 ثانیه گرم می شود
هزینه: 35 دلار

غلطک موی گرم داغ
BaBylissPRO نانو تیتانیوم غلتک 5 قطعه جامبو مو

BaBylissPRO نانو تیتانیوم غلتک 5 قطعه جامبو مو

حاوی پنج غلطک گرم و جامبو 1.5 اینچی ، این آرایش مو با کاربرد آسان برای دستیابی به فرهای بزرگ یا امواج نامرتب مناسب است.

ویژگی های کلیدی:

هسته نانو تیتانیوم
ولتاژ دوتایی
همراه با گیره های فلزی و گیره های پروانه ای
هزینه: 35 دلار

Conair Xtreme Big Curls مدل مو

Conair Xtreme Big Curls مدل مو

این 12 غلتک جامبو 1.5 اینچی به گونه ای طراحی شده اند که به شما فرهای بزرگ می دهند. غلتک های بدون گره مناسب برای موهای بلند است که مستعد پیچیدن غلتک های استاندارد هستند.

ویژگی های کلیدی:

مخزن بخار باعث افزایش رطوبت برای وز شدن کمتر می شود
دو برابر مقدار متوسط ​​هجوم آوردن
گیره های فلزی از چین خوردگی جلوگیری می کنند
هزینه: 40 دلار

Conair Xtreme Instant Heat Jumbo و Super Jumbo غلطک داغ

Conair Xtreme Instant Heat Jumbo و Super Jumbo غلطک داغ

با ترکیب هشت غلتک جامبو 1.5 اینچی و چهار غلتک فوق العاده جامبو 1.75 ، با این مجموعه غلتک گرم مشکلی برای تهیه موهای بزرگ نخواهید داشت.

ویژگی های کلیدی:

در 85 ثانیه گرم می شود
همراه با "کلیپ های فوق العاده" برای نگهداری استثنایی
جمع شدن بیشتر برابر با حفاظت از حرارت بهتر است
هزینه: 30 دلار

بدن و موج های صاف و درخشان جان فریدا

بدن و موج های صاف و درخشان جان فریدا

این غلتک های جامبو با قطر 2 اینچ حتی از بیشتر رقبا بزرگتر هستند و آنها را برای موج های صاف و فرهای بزرگ ایده آل می کند.

ویژگی های کلیدی:

تهویه یونی
در سرامیک تیتانیوم جمع شده است
زمان گرم شدن دو دقیقه ای
هزینه: 40 دلار

غلتک گرم گرم Volumeous T3

غلتک گرم گرم Volumeous T3
ممکن است هزینه زیادی داشته باشند ، اما این غلتک های داغ با تکنولوژی بالا مانند هیچ یک عملکرد دیگری ندارند. بخاری سرامیکی PTC در هر غلتک خود را تنظیم می کند تا کاملاً یکنواخت باشد.

ویژگی های کلیدی:

شامل چهار غلتک 1.5 و 4 اینچی است
در 3 دقیقه تا 250 درجه فارنهایت گرم می شود
فناوری تورمالین نتایج طولانی مدت را به همراه دارد
هزینه: 120 دلار

سفر غلطک موی گرم
Caruso Traveller 14 مولکولی بخار مو

Caruso Traveller 14 مولکولی بخار مو
این مجموعه غلتک گرم جمع و جور در چمدان شما فضای زیادی را اشغال نمی کند و گزینه های ولتاژ دوگانه را برای استفاده در خارج از کشور ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی:

14 غلتک در پنج اندازه
هر غلتک در 15 ثانیه گرم می شود
می توانید این غلتک ها را با باد خشک کنید تا در عرض 30 ثانیه فر دهید
هزینه: 30 دلار

مدل موی فوری هوشمند فوری Conair Travel

مدل موی فوری هوشمند فوری Conair Travel

این مجموعه غلتک موی گرم با داشتن ولتاژ دوگانه در سراسر جهان و کیف مسافرتی مفید خود ، برای استفاده در حین مسافرت یا تعطیلات ایده آل است.

ویژگی های کلیدی:

شامل هشت غلتک بزرگ و چهار غلتک متوسط ​​است
فناوری یونی
نوار استارتر برای گرفتن مو در جای خود می گیرد
هزینه: 35 دلار

غلطک داغ مسافرتی فوری Conair

غلطک داغ مسافرتی فوری Conair

آیا می خواهید فرهای بزرگ در سفر داشته باشید؟ این پنج غلتک گرم و جامبو 1.5 اینچی در یک بسته جمع و جور ارائه می شوند ، به اندازه کافی کوچک برای قرار دادن در کیف دستی شما.

ویژگی های کلیدی:

ولتاژ دوتایی
در عرض دو دقیقه گرم می شود
مخملی به بیرون هجوم می آورد
هزینه: 20 دلار

غلتک داغ سفره ای 10 تکه Revlon Curls-to-Go

غلتک داغ سفره ای 10 تکه Revlon Curls-to-Go

این غلتک های بسته بندی آسان در کیف مسافرتی خود قرار دارند و به شما کمک می کنند تا در هرجایی که هستید موج بزنید و فرهای شل پیدا کنید.

ویژگی های کلیدی:

ولتاژ دوتایی
فن آوری یونی تورمالین
چراغ نشانگر زمان آماده بودن غلتک را نشان می دهد
هزینه: 25 دلار

بیگودی مسافرتی استودیو 35 زیبایی 10 قطعه

بیگودی مسافرتی استودیو 35 زیبایی 10 قطعه

ممکن است این بالاترین بالاترین غلتک های گرم وجود نداشته باشد ، اما اگر از قبل مجموعه ای مناسب برای استفاده منظم در منزل دارید ، گزینه ای مقرون به صرفه برای استفاده گاه به گاه در سفر است.

ویژگی های کلیدی:

10 غلتک از دو اندازه گنجانده شده است
لمس خنک به پایان می رسد
گیره های ساده فلزی از چین خوردگی جلوگیری می کنند
هزینه: 15 دلار

غلطک موی گرم دیگر
BaBylissPRO نانو تیتانیوم غلتک 20 قطعه مو

BaBylissPRO نانو تیتانیوم غلتک مو

Sport 20 غلتک گرم ، در مخلوطی از اندازه های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ ، با هسته های نانو تیتانیوم با کیفیت بالا ، این تنظیم کننده مو یک انتخاب عالی و همه کاره است.

ویژگی های کلیدی:

سریع گرم می شود
هسته نانو تیتانیوم آسیب گرمایی را به حداقل می رساند
محفظه ذخیره سازی پین دستی
هزینه: 65 دلار

غلطک موی بخار حرفه ای مولکولی Caruso با محافظ

غلطک موی بخار حرفه ای مولکولی Caruso با محافظ

این شش بسته غلطک گرم برای کسی مناسب است که قبلاً موی بخار Caruso Molecular Steam دارد ، اما به غلتک اضافی نیاز دارد.

ویژگی های کلیدی:

شش غلطک بزرگ داغ گنجانده شده است
طراحی اختراع شده امکان تبخیر سریعتر و فرهای محکم را فراهم می کند
گرمای ملایم حاصل از بخار نتایج صاف را به همراه دارد
هزینه: 10 دلار

غلتک های گرم چند سایز کوچک Conair

غلتک های گرم چند سایز کوچک Conair

این مجموعه غلتک گرم پلاستیکی کاملاً پیشرفته نیست اما مقرون به صرفه است و با اندازه های مختلف غلتک ، کار را انجام می دهد.

ویژگی های کلیدی:

شامل 20 غلتک گرم در اندازه های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ است
طرح غلتک بدون گره
مناسب برای انواع موها و طول ها
هزینه: 20 دلار

INFINITIPRO BY Conair Flocked Hot غلطک

INFINITIPRO BY CONAIR غلطک داغ هجومی

اگر به کنترل گرمای بیشتری نیاز دارید ، دیگر نگاه نکنید. با 12 تنظیم گرما ، می توانید این غلتک های گرم را متناسب با نیاز موهای خود بسازید.

ویژگی های کلیدی:

شامل شش غلتک کوچک ، شش متوسط و هشت غلتک بزرگ است
ژنراتور یونی از شر استاتیک خلاص می شود و وز شدن را کاهش می دهد
زمان گرم شدن دو دقیقه ای
هزینه: 50 دلار

تنظیم کننده مو نرم کننده ریمینگتون یونیک

تنظیم کننده مو نرم کننده ریمینگتون یونیک
این غلطک های گرم مو به لطف هسته موم حرارتی خود ، فرهایی با دوام بیشتر ایجاد می کنند. به علاوه ، ویژگی تهویه یونی باعث بهبود درخشش و کاهش وز شدن مو می شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com